Nästa vecka

Måndag: Ridning Veda Plopp
Tisdag: Tuckmill
Onsdag: Jobba Veda
Torsdag: På kvällen åker jag till min kompis landställe
Fredag: är på kompisens landställe
Lördag: samma
Söndag: samma

Haha som ni ser ska jag vara med min kompis på deras lanställe i början av påsklovet.
Kommer hem på måndag då jag och Carro ska på konståkning i globen. Vann biljetter till det på KM. haha usch KM.... Jag skulle klä ut mig till svampbob och hade gjort en papperspåse som skulle vara svampbobs huvud. Han fick panik när vi började trava för att den prasslade. Vi skenade runt ett tag inne på framridningen. Han var då också jätte spänd på banan och vi red fel och han skyggade för domaren i galoppen. Haha usch!! Vi kom sist men alla fick pris och jag fick då konståkningsbiljetterna.
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0