Skillnad?


Såhär såg det ut i somras då jag red Channel. Var väldigt nöjd över den gången eftersom det var en av de första gångerna jag red henne och hon är rätt svår.
image description
Såhär såg det ut när jag red Bonzai förra veckan. Visst, Bonzai är lättre eftersom jag rider på jaktkandaret, men Bonzai är större och allt annat har ändrats, tex som mig.
Min sist, min blick, min handställning, mina sjänklar. Ja nästan allt. Tycker det är jätte kul att man kan utvecklas så mycket på inte ens ett år. Kan faktiskt säga att i somras var jag skitdålig på att rida! Jag är inte bäst nu men jag är 1000 gånger bättre än vad jag var för 1 år sen!
Det är verkligen en stor skillnad. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0