Brownie

Red avkastarkungen idag. Och ja, han är avkastarkung! Jag trillade av en gång idag då han bockade som en galning! Jag skulle öka traven på långsidan eftersom att de andra hade börjat med övningen och då skulle jag krocka om jag inte ökade. Så jag ökade hela långsidan och i hörnet började han bocka som en galning. Jag hade suttit på halsen några gånger innan men kom tillbaka sen. Men den här gången så hängde jag under halsen och trillade av. Resen av lektionen gick väll okej. Gick skit i början men det efter ett tag lossnade det.


Kommentarer
Postat av: Thuren

DU SKULLE JU INTE RAMLA AV!!!! JAG SKREV JU DET!!! NU BLIR DU SKYLDIG MIG 2 TÅRTOR!!!!!!!!

2012-02-11 @ 11:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0