Brownie

Inte så svårt att gissa att jag ramlade av igen. Idag red vi till musiken vi ska ha då vi rider kadriljen. Fanta och Brownie tyckte att det var jätte läskigt. Vid högtalaren så skenade Fanta iväg och Brownie började bocka. Han var ofokuserad hela lektionen och han låtsades vara rädd för allt. När vi sen skulle galoppera så visste jag att han skulle bocka alltså fattade jag ingen galopp utan ville vänta tills han blev lite seg. Men hästen framför fattade galopp och Brownie blev galen och bockade sjukt högt. Jag hade ingen chans och bara flög rätt upp. Jag flög med huvudet rätt ner och jag tänkte f*n det här kommer aldrig gå bra... Men på nåt sätt lyckades jag göra nån slags kullerbytta så att det gick bra. Resten av lektionen var han okej, bockade lite till vid högtalarna men det gick bra. Att han alltid ska hålla på att kasta av en...


Kommentarer
Postat av: Thuren

HAHAHA din och min lektion asså....Brunis bockar som en galning och Fanta stegrar, skenar HAHA omg... undra hur detta kommer sluta på lördag....

2012-02-14 @ 16:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0