Brownie

Red Brownie idag. Var inte så jättetaggad eftersom det gick skit förra gången. Men så fort jag tog tyglarna gick det rätt bra. Tappade honom ibland men annars var han super idag! Han bockade rätt mycket. Han bockade inte framåt utan stod på samma ställe och hoppade. Hamnade på halsen rätt ofta men höll mig kvar. Sen en gång så bockade han igen. Magnus skrek upp med huvet upp med huvet hela tiden. Jag fick upp huvudet men han bockade en gång till och då hamnade jag på halsen och gled fram. Visste att jag inte kunde hålla mig kvar så jag gav upp. Var redan bara några dm från marken så det var bara att hoppa upp igen och rida vidare. Men jag är ändå rätt nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0