Resultat

Jag fick ett litet russ som hette Piezza. Vi såg redan innan att det knappt skulle gå att få henne på tygeln, eftersom hemmalaget inte fick till henne. Sen hoppade jag upp och det gick inte så bra. Hon var väldigt stark och ville gärna springa iväg. Det blev ju inte direkt bättre av att mina händer var helt stelfrusna! Men jag bestämde mig för att skita i formen och satsa på vägarna istället.
Väl inne på banan var hon jätte taggad! Så det gick lite för fort! Travökningen var super fin!!! Men hon råkade fatta galopp i slutet så då fick jag massa avdrag. Slutade på 56,8% både nöjd och missnöjd, kan inte bestämma mig....


Kommentarer
Postat av: Cassandra

HHahahha ååhh vad sööööt!!!!

2012-01-23 @ 12:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0