Trocadero

Glömde skriva om ridningen igår så jag gör det nu istället.
Trocadero var jätte spänd i början men han lugnade ner sig sen. I början gick han med huvudet rätt upp men när vi flyttat undan ett tag så lossnade han. Men han slog ofta ifrån sig. Sen bytte vi varv till höger och då lossnade han. Och där red vi rätt länge och det gick rätt bra i traven. Galoppen blev lite springig men det blev bättre i slutet. När vi sen skulle byta tillbaka till vänster trodde jag att jag behövde börja om från början men han var super i vänster! Galoppen var bättre i vänster varv också.
När jag la ner honom var han super och jag kunde jag länga massa på tyglarna utan att han gick upp. Både nöjd och missnöjd.


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ha en jättebra dag :D

2012-01-24 @ 10:46:31
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0