Tuckmill och Bonzai

Jag och mamma red Tucke och Bonzie i ridhuset idag. Tucke var asfin och super stolt efter. Eftersom han är halt och bara får skrittas så är det lätt att man fryser, så efter 25 min så höll jag på att frysa ihjäl. Fick då hoppa upp på Bonzai medans mamma ledde runt Tucke. Bonzai var även han asfin!! Jag skulle bara rida mig varm och sen rida vidare på Tucke men det slutade med att jag red i ca 15 minuter och sen gick vi upp med hästarna till stallet. Super nöjd med båda.
På söndag är det ponnycup. Både hoppning och dressyr hemma. Jag är inte med och tävlar utan bara hejar. Vet inte vilka hoppningen möter, kanske lidingö? Dressyren möter iaf Sundby. KOM IGEN NU TJEJER!!! <33
Ni får en liten bild på mig och Jane från pc igår <3
Foto: Michelle Auld


Kommentarer
Postat av: isa

sv: ja, får man hjälp så brukar det gå rätt snabbt att fixa en häst med mockning och allt :)



Då är du lite tvärt i mot mig då kanske ;) nej men jag önskar att min pålle gillade dressyr, men det finns ju andra man kan satsa på det med ;)

2012-01-04 @ 01:11:10
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0