Imorgon

Imorgon så ska jag och mamma åka och shoppa lite hästgrejer, vi ska till My One, Hööks, Horze och kanske lite annat också. Mamma ska köpa ett rundsytt träns till Bonzie och jag ska köpa ett par ridbyxor och kanske lite annat om jag hittar nåt. Behöver också nya stövlar, handskar, ny kavaj, ny ridväst, och en ny veda jacka.... Kommer bli rätt dyrt. Allt är typ trasigt... Mina stövlar är för små och lite trasiga, mina handskar är trasiga, min kavaj är för liten och har tappat en knapp, min väst är för liten så jag har mammas som egentligen är för stor, och min veda jacka ska vi inte ens prata om... Har inte haft den länge och den är sönder typ överallt!
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0