Inget att skriva om...


Har verkligen inget att skriva om just nu... Nästa gång jag ska rida är på måndag (och kankse Bonzie på söndag) sen ska jag inte rida innan fredag v.15 om jag inte rider Bonzie eller nåt... Har alltså inget att skriva om... Det är ju inte så kul att läsa, Hej! idag var jag hos Tucke. Först mockade jag i 10 minuter sen packade jag hö i 10 minuter sen var jag ute och gick i 12 och en halv minut. Hejdå! 
Nej inte så kul att läsa det... Det går helt enkelt inte att hitta på nåt roligt inlägg när man bara rider typ 2 gånger i veckan. Men jag ska bli bättre på att blogga!! Måste bara komma på nåt att blogga om...
Vill ha sommar nu!! Det kan ju inte snöa i April... -.- Men nån gång blir det väll sommar....?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0