Ponnycup hoppning

Det här var nog vår sämsta match nånsin i hoppning. Laget var:
Elvira-Chicco
Carro-Jane
Sofia-Moa
Jag-Plopp
Lisa-Käck
Frida-Pandora
För Elvira och Carro gick det bra. Sen var det Sofia. Moa vägrade och Sofia trillade av.
Sen var det jag. Ettan och tvåan gick bra. Sen börjande han trycka ut mot utgången och jag satt och sparkade med ytterskänkeln men ändå sprang han ut. Jag red in igen och red mot trean. Vägran. Gjorde en volt och kom igen. Då försökte han springa ut igen men då bytte jag spöhand och då gick han vidare. Sen hoppade han resten.
Sen stannade Käck på trean, och för Frida och Pandora gick det bra.
Nej usch ingen bra dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0