3 Augusti

Nu är det 2 dagar kvar tills tävlingen slutar. Ni kan skicka in bilder tills 5 augusti. Fina priser ;) http://tuckmill.blogg.se/2011/july/tavling-1.html#comment


Idag vid 2-3 så kommer mamma hem och så ska vi åka och rida. Mamma ska rida Rendes och jag ska rida Tucke och Fresan. Kommer nog ett långt inlägg om båda ikväll. Hanna och Lisa kanske skulle till veda och då skulle jag också försöka komma dit ;P Imorgon ska jag vara med Hanna :D Jag ska typ komma till henne vid lunch och sen åker vi till stallet och Hanna ska rida Mirella. Antagligen får jag cykla hela vägen hem till Hanna -.- aja det klarar jag väll. eller inte! Sen nästa vecka så ska jag vara med Fanny nån dag :D och jag och Arri ska se på bio nån dag också :D Jag behöver lite nya grejer tills skolan börjar. Har typ inga kläder :(( Längtar sååå tills ridningen <33 Börjar om två veckor :D sen blir det Kreta :D Ígår var det exakt en månad kvar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0