Carro & Lisa

Drar snart till Carro där hon och Lisa är :)) jag kommer antagligen rida tucke varje dag den här veckan som jag sa ;) Hoppas verkligen han blir bättre snart!! Eller han är ju jätte bra redan men bara liiiite bättre så <3 Hoppas han blir bra innan thorsholma cup så får vi lite tävling iaf :) Kommer inte hinna tävla lokalt i år eftersom jag vill tävla ponny-cupen dressyr istället och då får man ju inte tävla lokalt elr högre :( Och hur många lokala ponny tävlingar är det i drecember?? Eller han kommer ju säkert vara bra innan december men inte så tävling klar typ ;P <3 fast jag vet inte, han kanske får börja travas snart och då finns det kanske hopp om en eller annan lokal tävling i år :D <3 Marabou finns ju alltid. Eller kankse inte. Jag kan inte hoppa honom för han stannar eller kastar sig över bara 40 cm hinder -.- Sen är han assvår i dressyren "/ Han är skit stark och lite seg ibland faktiskt ;P När han inte rusar 3 varv runt ridhuset på 3 sek ;P Haha fast det har han faktiskt inte gjort på 2 år så han är en snäll pålle nu! <3 Asså jag har gått o blivit kär i en häst igen :D <3 Han står på thorsholma och heter Jack. Vet inte om han bara står där över sommaren eller om han ska stå där hela tiden :D vet inte ens vem som äger honom ;P Han är typ halt så förut stog han inne 24/7 och nu står han i ruta. Han är skit stor men typ den snällaste häst jag nånsin träffat <3 Han älskar att gosa och lägger huvudet på ens axel <3 Han är super fin <3 Inte för att jag sett när han rids men på marken ser han fin ut iaf :D <3 Om jag ska till stallet idag så fotar jag honom as mkt loovar!! Han är sååå söt! Ni som rider på veda vet säkert hur Fritz ser ut? Han ser typ exakt lika dan ut fast han har inga tecken i ansiktet. Men de är super lika! Fast Fritz är faktiskt mkt gosigare. Han lägger också huvudet på ens axel och typ somnar där så man får lyfta bort huvudet när man ska gå :P Haha nerå men han är så gosig och när man mockar åt honom så tar det typ en kvart för man bara stannar o gosar med honom! <33 älskar den hästen han är sååå fin också!!!
Nu ska jag snart till Carro så hinner inte blogga så mkt mer men bloggar mer när jag kommer hem ;)

Glöm inte bort tävlingen som avslutas om 5 dar!! http://tuckmill.blogg.se/2011/july/tavling-1.html 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhhh älskar din blogg!! bara för bäst!! Fina hästar rider du och så är du skit duktig på att rida!! :D <3

2011-08-01 @ 12:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0