Hanna <3

Jag vaknade typ vid 10 och cyklade mot Hanna vid 11. Jag mötte Hanna vid keramikaffären och sen drog vi till ormstaskolan där vi mötte Pelle. Vi cyklade till veda med honom bakom oss på moppen ;P När vi kom till Veda satt vi inne i omlädningsrummet och chillade medans vi väntade på Sofia. Sen kom Jojjo och då pallade vi inte vänta så vi gick till stallet. Vi hälsade på hästana och visade Pelle runt lite. Sen gick vi till hästarna i lilla hagen. Sen gick vi till sommarhagen. Vi hälsade på alla och hade det jätte mys. Inte med Pelle utan med hästarna.... Sen gick vi till Solnas hästar och skrubbade badkar :P Hittade en jätte mysig :D <33 Super söt <3 Michelle och Sofia åkte moppe medans Jag, Hanna, Pelle och jojjo fick gå. Vi hittade en liten stuga i skogen där det var typ en spritflaska och en tändare ;P Sen drog vi och åt lite. Pannkakor <3 Fick smaka av Hanna <3 Då hade Pelle åkt hem. Första kommentaren när han hade åkt: Hanna skaru haffa Pelle elr?? Haha bäst ju! Men sen cyklade jag och Hanna hem till henne och åt lite sen fick vi skjuts till Mirella. Vi hämtade henne i sommarhagen och fixade henne och red på volten. När Hanna ridit klart fick jag rida typ 10 minuter :)) Det gick super bra!! Enligt mig iaf ^^ Hanna fotade lite ;) Sen fixade vi Mirella och jag var bara inte taggad på att cykla hela vägen hem sen åka till Thorsholma -.- Men jag ringde pappa och han kunde inte hämta mig så när jag sen kom hem till Hanna cyklade jag hem och typ dog -.- Mamma hade fixat Tucke och Elvira hade ridit Tucke. TACK!! :D <3
Här kommer bilderna från idag ;)




                      Söt <3 Älska hästarna i bakrunden <3                     Käcken <3         
        
 
  

Här kommer bilderna från Mirella ;)



Det var allt ;) Har några till som får vänta till senare ;) Imorgon avslutas fototävlingen! :O http://tuckmill.blogg.se/2011/july/tavling-1.html#comment                          


Kommentarer
Postat av: FANNY (:

Härliga bilder:D<3

2011-08-05 @ 15:58:52
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Noomie

Jättefina bilder!(:

2011-08-07 @ 17:18:34
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0