Idag

Vid 12 imorse drog jag till Carro där jag fräffade Carro, Lisa och HANNA!! Har inte träffat sen vi myste med hästarna i hagen typ veckan efter runhoppet typ :P aja länge sen iaf <3333 Vi började med att spela in en film idag igen ;P Festen ^^ På lördag blir det del 2 och 3 :D <33 Hoppas jag får ladda upp filmerna sen (a) Aja hoppas filmerna kommer upp sen ;) Efter vi spelat in filmen så åt vi lunch och spelade kort. Sen drog vi till Mirella :)) Hanna fick skjuts av Lisa på cykeln och jag av Carro ;P Jag fick lite panik :O haha :P Vi gick och hämtade Mirella i en hage som var typ flera mil bort :O haha inte en mil men mkt längre än den andra ;P Sen fixade vi henne och Lisa satt upp och red på utevolten. Och precis innan jag skulle hoppa upp så kom mamma :(( Så för mig blev det ingen ridning men jag har ju Fresan imorgon. Lite ändrade planer för resten av veckan, inte mkt men lite iaf ;)
Onsdag:Carro sover över och jag ska rida Fresia och Tucke
Torsdag: Hem till Hanna :D Sen följa med henne till Mirella :)) Sen rida Tucke :)
Fredag: Typ inget, kanske rida Tucke.
Lördag: Sova hos Lisa :D
Söndag: Chilla med tjejerna <3

På lördag så ska vi beställa hem pizza och bara chilla <3
Glöm inte bort fototävlingen ;) http://tuckmill.blogg.se/2011/july/tavling-1.html#comment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0