21 Juli

ändrade lite på tävlingen :P nu är priset större och du behöver inte skicka bilden heller om du inte pallar ;P läs mer här http://tuckmill.blogg.se/2011/july/tavling.html#comment ! Idag ska jag typ inte göra nåt som jag sa igår :P Jag vaknade typ halv 10 men jag har fortfarande inte gått upp :P sitter med datorn i sängen och lyssnar på musik :P hehe det är därför det blir så himlans tråkiga inlägg och jag bara tjatar om den där tävlingen ;P men om ni skickar massa bilder nu så behöver jag inte tjata så mkt mer :P Nu ska jag gästblogga lite hos carro :P skriver typ samma saker där som här, så om ni vill ha mera tjat är det bara att checka in där :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0